Luka Dobnikar
Luka Dobnikar se je rodil leta 1993 v Ljubljani. V glasbeno šolo se je vpisal pri šestih letih in najprej dokončal 6 let nižje stopnje klavirja, nato pa še 4 leta saksofona. Po končani gimnaziji se je vpisal na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana, kjer je dokončal 2 letnika jazz kontrabasa. Ljubezen do jazz kontrabasa je rastla, vpisal se je na študij v Gradcu k profesorju Mortenu Ramsboelu in kasneje pa študij nadaljeval na jazz oddelku Univerze Gustava Mahlerja v Celovcu, kjer trenutno še vedno študira pri profesorju Uli Langthalerju. Med svojim šolanjem se je udeležil tekmovanj Temsig, kjer je z različnimi zasedbami dosegal najvišja mesta. Bil je tudi član več glasbenih zasedb kot so; Jazz in the Pants, Big Band Grosuplje, NeverGreen Brothers, Lift Croco, Monowi Twins, Corti Collective. Sodeloval je z zasedbo Haiku Garden ter Janijem Kovačičem.
Bas kitara
Bas kitara je praviloma štiristrunski inštrument, ki ga je leta 1951 razvil Leo Fender, kot nadomestilo za takrat pretih in okoren kontrabas. Njene štiri strune so uglašene tako kot kontrabas (G, D, A, E), obstajajo pa tudi petstrunske bas kitare, ki jim dodajo spodnjo struno (B) ter šeststrunske bas kitare, ki jim dodajo zgornjo struno (C). Je zelo pogost inštrument, ki se uporablja v različnih zasedbah in stilih. Nanj se lahko igra z prsti ali s trzalico. Bas kitaro je populariziral virtuoz Jaco Pastorius, ki je postavil standard za generacije basistov, ki so prišli po njem. Cilj pouka je učence seznaniti z tehniko igranja, krepitev slušnega razumevanja ter občutka za ritem in pulz, improvizacija, pridobivanje harmonskega razumevanja ter občutka odgovornosti do glasbe ter ostalih.
Kontrabas
Kontrabas je velik štiristrunski inštrument, ki se je v 16. stoletju razvil inštrumenta, ki mu rečemo Viola da Gamba. Je največje godalo, ki ga poznamo in proizvaja najnižje tone. Za razliko od ostalih godal, so njegove strune uglašene v kvartah (G, D, A, E). Poznamo tudi petstrunske kontrabase, ki jim dodajo spodnjo struno (C). Na kontrabas se praviloma igra z lokom, v poznejših stilih pa so nanj začeli brenkati s prsti (pizzicatto). Je pomemben inštrument tako v klasiki ter jazzu, kjer so ga povzdignili različni virtuozi kot so Giovanni Bottesini, Charles Mingus, Ray Brown. Cilj pouka je učence seznaniti z tehniko igranja, krepitev slušnega razumevanja ter občutka za ritem in pulz, improvizacija, pridobivanje harmonskega razumevanja ter občutka odgovornosti do glasbe ter ostalih.