Ustanovitelj glasbenega centra Musica Antica et Moderna, Kristjan Hacin je v desetih letih izkušenj poučevanja glasbe pridobil uvid v glasbeno pedagogiko vseh generacij in znanje kako prilagoditi učno vsebino slehernemu učencu. S pedagoškim znanjem in poznavanjem muzikološkega pristopa h glasbi je razvil lastno učno metodo – poljudnoznanstven pristop k izobraževanju, ki da mentorjem glasbenega centra MAM še večjo prednost pri celostnem razvoju učnega procesa.
Poljudnoznanstvena metoda
Ta način učenja vsebuje, poleg praktičnega pristopa k inštrumentu, tudi osnovni princip klasične glasbene izobrazbe iz teorije na način, da je glavni cilj glasbenih ur zabavno, sproščeno in predvsem enostavno učenje. Letni učni načrt ni enak za vse učence, saj ga mentor individualno prilagodi vsakemu učencu posebej. S uporabo poljudnoznanstvene metode med urami mentor prepozna učenčeva močnejša in slabša področja ter temu primerno sestavi program, kar za učenca pomeni maksimalen izkoristek njegovih potencialov.